Buradasın
En sevdiği şeyi paylaşma etkinliği nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
En sevdiği şeyi paylaşma etkinliği şu şekilde yapılabilir:
- Tarih ve saat belirleme 2. Öğrencilerin rahatça katılabilecekleri bir zaman dilimi seçilmelidir 2.
- Öğrenci hazırlığı 2. Her öğrenciden, yanlarında getirecekleri ve anlamı olan bir eşyayı seçmeleri ve bu eşyanın hikayesini kısa bir not veya metin olarak yazmaları istenmelidir 2.
- Hikaye anlatma formatı 2. Öğrencilere, eşyalarını paylaşırken kullanacakları bir hikaye anlatma formatı belirlenmelidir 2. Örneğin, eşyanın nereden geldiği ve neden önemli olduğu gibi detaylara odaklanmaları sağlanmalıdır 2.
- Hediye etme aşaması 2. Her öğrenciyi, seçtikleri eşyayı anlatma sırasında bir diğer öğrenciye hediye etmeye teşvik edilmelidir 2. Bu süreç için küçük bir ritüel eklenebilir 2.
- Öğrenci sıralaması ve planlama 2. Öğrencilerin sıraları ve paylaşım sıraları belirlenmelidir 2. Her öğrencinin birbirinden farklı öğrencilere hediye vermesini sağlamak için planlama dikkatlice yapılmalıdır 2.
- Anlam ve değer analizi 2. Etkinlik sonunda öğrencilere, paylaşılan eşyaların ve hikayelerin sınıf içindeki arkadaşları daha iyi anlamalarına nasıl yardımcı olduğunu düşünmeleri için sorular sorulmalıdır 2.
- Sınıf içi atmosfer 2. Etkinlik sırasında olumlu bir atmosfer yaratılmalıdır 2. Öğrencilerin birbirlerini dinlemeleri, anlamaları ve birbirlerine saygı göstermeleri teşvik edilmelidir 2.
- Fotoğraf ve belgeleme 2. Etkinliği belgelemek için fotoğraf çekilmeli ve öğrencilerin eşyalarını ve hikayelerini içeren bir sergi düzenlenerek, belgelenen materyaller sınıf panolarına veya okulun sosyal medya hesaplarına paylaşılmalıdır 2.
- Öğrenci geri bildirimi 2. Etkinlik sonrasında öğrencilere, etkinliğin nasıl geçtiğini ve duygusal olarak ne gibi deneyimler yaşadıklarını öğrenmek için geri bildirim formları doldurulmalıdır 2.
Bu etkinlik, öğrencilere kişisel anılarını ve hissettikleri duyguları paylaşma fırsatı sunarak sınıf içinde daha yakın ilişkiler kurmalarına yardımcı olabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: