• Buradasın

    Ege Üniversitesi'nde hold sistemi nedir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Ege Üniversitesi'nde "hold" sistemi hakkında doğrudan bilgi bulunmamaktadır. Ancak, üniversitenin Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) ve Ege SSO gibi dijital platformları, öğrencilerin akademik işlemlerini yönetmelerine olanak tanır 12.
    OBS üzerinden öğrenciler, ders seçimi, not görüntüleme, devamsızlık takibi, kayıt yenileme ve belge talebi gibi işlemleri gerçekleştirebilirler 1. Ege SSO ise, tek bir kimlik doğrulama ile Ege Üniversitesi'nin çeşitli dijital platformlarına erişim sağlar ve zaman tasarrufu ile güvenlik sunar 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Ege Üniversitesi ders seçimi nasıl yapılır?

    Ege Üniversitesi'nde ders seçimi, kimlik.ege.edu.tr adresinden öğrenci bilgi sistemine giriş yapılarak gerçekleştirilir. Ders seçimi süreci üç aşamadan oluşur: 1. Sisteme Giriş ve Ders Seçimi: Açılan dersler sekmesinden dersler seçilir. 2. Danışman Kontrolü: Ders kayıtları danışman tarafından kontrol edilir ve onay verilir. 3. Danışman Onayı ve Kesin Kayıt: Danışman tarafından dersler onaylanır. Önemli Notlar: Ders kayıt işleminin gerçekleştirilmesi için ilgili dönem ücretinin yatırılmış olması gereklidir. AGNO'su en az 3,00 olan ve ders başarısı CC'nin altında olmayan öğrenciler için, danışmanın onayıyla AKTS kredisi toplamı artırılabilir.

    Ege Üniversitesi ders saydırma nasıl yapılır?

    Ege Üniversitesi'nde ders saydırma işlemi şu adımlarla gerçekleştirilir: 1. Başvuru: Öğrenci, ders saydırma talebiyle Anabilim Dalı Sekreterliğine dilekçe ile başvurur. 2. Gerekli Belgeler: Transkript ve dersin alındığı üniversiteden alınan onaylı ders içeriği belgesi sunulmalıdır. 3. Anabilim Dalı Başkanlığı Onayı: Talep, Anabilim Dalı Başkanlığı tarafından uygun bulunursa, Ders İntibak Tablosu hazırlanır. 4. Enstitü Yönetim Kurulu Kararı: Talep, Enstitü Yönetim Kurulu'nda görüşülerek karara bağlanır. 5. Onay İşlemi: Karar, işleme alınmak üzere Enstitü Müdürlüğü tarafından Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı'na gönderilir. Ders saydırma işlemi, alınan derslerin mevcut üniversitenin müfredatında yer alan derslere eşdeğer olması ve daha önce başarıyla tamamlanmış olması şartlarını gerektirir.