Buradasın
Ege Üniversitesi danışman şikayeti nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ege Üniversitesi'nde danışman şikayeti yapmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Telefon ile İletişim: Ege Üniversitesi Müşteri Hizmetleri'ne 0232 311 10 10 numarasından ulaşarak danışmanınızla ilgili şikayetinizi iletebilirsiniz 13.
- E-posta ile İletişim: canlidestek@mail.ege.edu.tr adresine e-posta göndererek de destek talebinde bulunabilirsiniz 2.
- İlgili Birime Başvuru: Danışmanınızın bağlı olduğu enstitü veya anabilim dalı başkanlığına doğrudan başvurarak şikayetinizi iletebilirsiniz 45.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: