E okulda sosyal etkinlik nasıl onaylanır?
E-Okul'da sosyal etkinlik onayı şu adımlarla gerçekleştirilir: 1. Giriş Yapma: https://eokul.meb.gov.tr/ adresine girip kullanıcı adı ve şifre ile sisteme giriş yapın. 2. Sosyal Etkinlikler Modülüne Erişme: Sol taraftaki menüden "Sosyal Etkinlikler" modülüne tıklayın. 3. Etkinliği Kontrol Etme: "Sosyal Etkinlikler" sayfasında, sağ üst köşedeki "Yeni Ekle" düğmesine tıklayarak yeni bir sosyal etkinlik oluşturun. 4. Bilgileri Girme: Etkinlik adı, türü, tarihi, saati, yeri, açıklaması, sorumlusu ve katılımcıları gibi bilgileri girin. 5. Kaydetme ve Onaylama: Tüm bilgileri girdikten sonra "Kaydet" düğmesine tıklayın ve ardından "Onayla" düğmesine basarak etkinliği onaylayın. Ayrıca, sosyal etkinlik bilgilendirme formunun (Ek-1) ilgili kurum tarafından doldurulup onaylanması ve velinin okul müdürlüğüne teslim etmesi gerekmektedir.
E okulda sosyal etkinlik nasıl onaylanır?