Buradasın
E-devletten usta öğretici başvurusu nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-devlet üzerinden usta öğretici başvurusu yapmak için aşağıdaki adımlar takip edilmelidir:
- E-Devlet platformuna giriş yapılır 5.
- Sisteme giriş yaptıktan sonra, başvuru ekranına yönlendirilir 5.
- Gerekli tüm bilgiler doğru şekilde girilir 5.
- Mezuniyet belgeleri, mesleki kurs bitirme belgeleri, iş deneyimi bilgileri ve diğer belgeler sisteme yüklenir 14.
- Yeterlilik belgelerine uygun olarak hangi alanlarda kurs verilebileceği seçilir 14.
- İletişim bilgileri girilerek başvuru tamamlanır 4.
Başvuru süreci altı aşamadan oluşur 4:
- Mezuniyet belgeleri 4.
- Mesleki kurs bitirme belgeleri 4.
- İş deneyimi bilgileri 4.
- Diğer belgeler 4.
- Kurum ve kurs seçimi 4.
- Başvuruyu tamamlayın 4.
Başvuru, her yıl 01-31 Ağustos tarihleri arasında E-Yaygın sistemi üzerinden E-Devlet şifresi ile yapılır 14. Başvuru sonuçları ve sıralaması 15 Eylül tarihinden sonra açıklanır 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: