• Buradasın

    DEÜ yemekhane sanal pos nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    A young university student in a bustling campus cafeteria in İzmir, Turkey, confidently swipes a smart card at a payment terminal while holding a tray of traditional Turkish dishes like lentil soup and köfte.
    Dokuz Eylül Üniversitesi (DEÜ) yemekhane sanal POS işlemi için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
    1. Sanal POS Sayfasına Erişim: DEÜ'nün resmi internet sitesindeki sanal POS sayfasına ulaşın 25.
    2. Giriş Yapma: Giriş ekranında "debis", "debis şifre" ve "kişi tipi" bilgilerini girerek sisteme giriş yapın 5.
    3. Para Yükleme: Giriş yaptıktan sonra akıllı karta para yükleme işlemini gerçekleştirin 5.
    4. Yemek Kredisine Dönüştürme: Yüklenen TL'yi haftalık veya günlük olarak yemek kredisine dönüştürün 5.
    5. Ödeme Yapma: Yemekhane yemek ücretlerini karttaki yemek kredisi ile ödeyin 5.
    Sanal POS ile ilgili sorunlar için e-posta desteği alınabilir: epostadestek@deu.edu.tr 5.
    Ayrıca, yemekhane rezervasyon işlemleri için pos.deu.edu.tr sitesi her Pazartesi 14.00’te açılmakta ve Cuma günleri 12:00’de kapatılmaktadır 1. Rezervasyon işlemleri bu saatler arasında yapılabilir 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    DEÜ kart yemekhanede nasıl kullanılır?

    DEÜ (Dokuz Eylül Üniversitesi) kart ile yemekhanede yemek hizmetinden faydalanmak için şu adımlar izlenir: 1. Bakiye Yükleme: DEÜ Akıllı Kart'ına, pos.deu.edu.tr adresinden TL yüklemesi yapılır. 2. Turnike Kullanımı: Kart, turnike sistemlerinde bulunan kart okuyucuya okutarak yemek alınır. 3. Ödeme: Yemek ödemesi turnikelerde gerçekleştirilir. 4. Tarife Seçimi: Günlük, haftalık veya haftalık seçenekli tarifelerden uygun olanı seçilir. Not: Emekli, mezun, kurum dışı paydaş ve ziyaretçi kurumsal kimlik kartı tipleri yemek hizmetlerinden yararlanmamaktadır.

    DEÜ sanal POS nasıl kullanılır?

    Dokuz Eylül Üniversitesi (DEÜ) sanal POS'unu kullanmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. Sanal POS Sayfasına Erişim: DEÜ'nün resmi internet sitesindeki sanal POS sayfasına ulaşın. 2. Giriş Yapma: Sayfada yer alan giriş ekranında "debis", "debis şifre" ve "kişi tipi" bilgilerini girerek sisteme giriş yapın. 3. Para Yükleme: Giriş yaptıktan sonra akıllı karta para yükleme işlemini gerçekleştirin. 4. Yemek Kredisine Dönüştürme: Yüklenen TL'yi haftalık veya günlük olarak yemek kredisine dönüştürün. 5. Ödeme Yapma: Yemekhane yemek ücretlerini karttaki yemek kredisi ile ödeyin. Sanal POS ile ilgili sorunlar için e-posta desteği alınabilir: epostadestek@deu.edu.tr. Ayrıca, sanal POS kullanımı için finansal teknoloji şirketi veya banka ile anlaşma yapılması ve işletmenin kullandığı yazılım veya platforma sanal POS entegrasyonunun gerçekleştirilmesi gerekmektedir.

    Sanal POS ile web sitesi nasıl bağlanır?

    Sanal POS ile web sitesinin bağlanması için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. SSL Sertifikası Alımı. 2. Ürün Yükleme. 3. Başvuru ve Onay. 4. Entegrasyon. Sanal POS entegrasyonu için PayTR, Sipay, Paynet gibi firmalarla iletişime geçilebilir.

    DEÜ sanal POS nedir?

    DEÜ Sanal POS, Dokuz Eylül Üniversitesi tarafından hizmete alınan, öğrencilerin ve çalışanların akıllı kartlarına para yükleyebildiği bir ödeme sistemidir. Bu sistem sayesinde: Kuyrukta bekleme ve zaman kaybetme dönemi sona ermiştir. Kartlara internet sitesi üzerinden 3 adımda yükleme yapılabilmektedir. Yemekhane ücretlerinin ödenmesi de sanal POS ile yapılabilmektedir.

    Sanal POS yönetim paneli nedir?

    Sanal POS yönetim paneli, işletmelerin online ödeme işlemlerini yönetmek için kullandıkları sanal POS sisteminin arayüzüdür. Bu panel üzerinden: Sipariş girişi yapılabilir ve işlemler kaydedilebilir. Ödeme alınabilir, kredi kartı veya diğer elektronik ödeme yöntemleri kabul edilebilir. Stoklar güncellenebilir ve envanter yönetimi yapılabilir. Müşteri bilgileri kaydedilerek müşteri ilişkileri yönetilebilir. Raporlar oluşturularak satış verileri analiz edilebilir.

    Sanal POS ile ödeme nasıl yapılır?

    Sanal POS ile ödeme yapmak için aşağıdaki adımlar izlenir: 1. Ödeme Formunun Doldurulması. 2. Bilgilerin Bankaya Aktarılması. 3. Banka Onayı. 4. İşlemin Tamamlanması. 5. Hata Durumunda. Sanal POS ile ödeme alabilmek için: Şirket sahibi olmak ve e-ticaret sitesinin aktif ve sağlıklı çalışıyor olması gerekir. SSL sertifikası gibi güvenlik önlemlerinin alınmış olması gerekir. Vergi levhası, ortaklık sözleşmesi, ticaret sicil gazetesinin fotokopisi ve imza sirküleri gibi belgelerin hazır olması gerekir. Sanal POS, bankalardan veya BDDK onaylı kuruluşlardan alınabilir.

    Sanal POS dökümanı nereden alınır?

    Sanal POS belgesi, bankalara veya BDDK tarafından onaylanmış ödeme kuruluşlarına başvuru yapılarak alınabilir. Başvuru için gerekli belgeler genellikle şunlardır: kimlik fotokopisi; vergi levhası; imza sirküleri; ticaret sicil gazetesinin fotokopisi; ticari hesap IBAN bilgileri. Belgelerin tam listesi için başvuru yapılacak kurumla iletişime geçilmesi önerilir.