Buradasın
Deniz D Küçük B Cansız Ş Akgün L İşleyen T (2014). Ortaöğretim matematik öğretmeni adaylarının üstbiliş farkındalıklarının bazı değişkenler açısından incelenmesi.
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
"Ortaöğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi" başlıklı makale, Demet Deniz, Betül Küçük, Şükrü Cansız, Levent Akgün ve Tevfik İşleyen tarafından yazılmış ve 2014 yılında Kastamonu Eğitim Dergisi'nde yayımlanmıştır 134.
Makalenin özetinden bazı noktalar:
- Araştırmanın amacı: Ortaöğretim matematik öğretmeni adaylarının üst biliş stratejilerini kullanma farkındalıklarını ve üstbilişin boyutları olan bilişin bilgisi ve düzenlenmesini sınıf düzeylerine ve cinsiyetlerine göre incelemek 123.
- Örneklem: Erzurum Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Matematik Öğretmenliği Anabilim Dalında öğrenim gören 117 öğretmen adayı 123.
- Yöntem: Nicel yaklaşımın deneysel olmayan desenlerinden karşılaştırma yöntemi kullanılmış ve veri toplama aracı olarak 52 maddeden oluşan Likert tipi Üst Biliş Farkındalık Envanteri kullanılmıştır 123.
- Bulgular: Üst biliş farkındalık puanları ile sınıf düzeyleri arasında ve cinsiyet farklılığı arasında anlamlı bir fark yoktur 123.
Makalenin tamamına, Atatürk Üniversitesi Akademik Veri Yönetim Sistemi (avesis.atauni.edu.tr) üzerinden ulaşılabilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: