Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Baamboozle, oyunları kullanarak eğitim veren, hem sınıf içi hem de uzaktan öğrenmeye uygun bir çevrimiçi öğrenme platformudur 235.
Baamboozle'ın bazı kullanım amaçları:
- Kavramları pekiştirme 4. Oyunlar, öğrencilerin kavramları eğlenceli bir şekilde öğrenmelerine yardımcı olur 4.
- Tüm öğrencileri sürece dahil etme 4. Oyunlar, tüm öğrencilerin öğrenme sürecine katılımını sağlar 4.
- Bireysel ve grup çalışmaları 34. Öğrenciler gruplar halinde çalışabilir veya sunum yapabilir 34.
- İlerlemeyi değerlendirme 2. Baamboozle, öğrencilerin öğrendiklerini eğlenceli ve etkileşimli bir şekilde kontrol etmelerini sağlar 2.
- Takım çalışması 4. Öğrenciler takım isimleri oluşturabilir, bu da takım çalışmasını teşvik eder 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: