Buradasın
Aydep'te ders kaydı nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Aydep'te ders kaydı yapmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Program Tanımlama: Sol taraftaki panelden "Program tanımlama" daha sonra "Fakülte İşlemleri" tıklanır ve açılan pencereden "Anabilim Dalı İşlemleri" seçilir 1.
- Ders İşlemleri: "Ders İşlemleri" menüsünden "Öğrenme Çıktıları" eklenir ve dersin amacı yazılıp kaydedilir 1.
- Ders Kaynağı Ekleme: "Kaynaklar" tıklanır, "Ekle" düğmesi ile kaynaklar eklenip "Kaydet" düğmesi ile kaydedilir 1.
- Ders Konusu Ekleme: İlgili ders bulunur ve konular haftalara göre 1'den itibaren numaralandırılarak eklenir 1.
- Belirtke Tablosu Oluşturma: Dersler listesinden ilgili ders tıklanır, konular listesinden ilgili konu seçilir ve konunun sağındaki üç çizgi tıklanarak "Öğrenme Çıktısı İlişkilendir" seçeneği seçilir 1.
- Soru ve Ödev Ekleme: İlgili konu, öğrenme çıktısı ya da kazanım seçeneklerinden "Soru Ekle/Görüntüle" seçilir ve gerekli türdeki sorular eklenir 1.
Her üniversitenin ders kayıt sistemi farklı olabileceğinden, kesin bilgi için ilgili üniversitenin web sitesi veya öğrenci bilgi sistemi üzerinden detaylı inceleme yapılması önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: