Buradasın
Atatürk Üniversitesi açıköğretim kayıt dondurma nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi'nde kayıt dondurma işlemi şu şekilde yapılır:
- Başvuru Dilekçesi: Öğrenci, kayıt dondurma talebini içeren bir dilekçe yazmalıdır 15. Bu dilekçede dondurma talebinin sebepleri açık bir şekilde belirtilmeli ve gerekli belgeler eklenmelidir 5.
- Belgelerin Hazırlanması: Kayıt dondurma talebine ilişkin sağlık raporu, ailevi durum belgeleri veya maddi zorlukları kanıtlayan evraklar gibi belgelerin eksiksiz hazırlanması gereklidir 5.
- Başvuru Süreci: Hazırlanan dilekçe ve belgeler, Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden "AOF Dilekçe" sekmesinde bulunan "Yeni Başvuru" kategorisindeki "Genel İçerikli Talep" dilekçesi ile yüklenmelidir 1.
- Değerlendirme: Fakülte yönetimi, öğrencinin dondurma talebini değerlendirir 5. Bu süreçte, öğrencinin akademik durumu, dondurma talebinin sebepleri ve ek belgeler göz önünde bulundurulur 5.
- Sonuç: Dondurma talebinin kabul edilmesi durumunda, öğrenciye resmi bir yazı ile bildirim yapılır 5. Talebin reddedilmesi halinde ise öğrenciye nedenleri açıklanır 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: