• Buradasın

    Atatürk Üniversitesi açıköğretim kayıt dondurma nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi'nde kayıt dondurma işlemi şu şekilde yapılır:
    1. Başvuru Dilekçesi: Öğrenci, kayıt dondurma talebini içeren bir dilekçe yazmalıdır 15. Bu dilekçede dondurma talebinin sebepleri açık bir şekilde belirtilmeli ve gerekli belgeler eklenmelidir 5.
    2. Belgelerin Hazırlanması: Kayıt dondurma talebine ilişkin sağlık raporu, ailevi durum belgeleri veya maddi zorlukları kanıtlayan evraklar gibi belgelerin eksiksiz hazırlanması gereklidir 5.
    3. Başvuru Süreci: Hazırlanan dilekçe ve belgeler, Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden "AOF Dilekçe" sekmesinde bulunan "Yeni Başvuru" kategorisindeki "Genel İçerikli Talep" dilekçesi ile yüklenmelidir 1.
    4. Değerlendirme: Fakülte yönetimi, öğrencinin dondurma talebini değerlendirir 5. Bu süreçte, öğrencinin akademik durumu, dondurma talebinin sebepleri ve ek belgeler göz önünde bulundurulur 5.
    5. Sonuç: Dondurma talebinin kabul edilmesi durumunda, öğrenciye resmi bir yazı ile bildirim yapılır 5. Talebin reddedilmesi halinde ise öğrenciye nedenleri açıklanır 5.
    Kayıt dondurma süresi: Sağlık nedenleri hariç, eğitim-öğretim süresince en çok iki yarıyıl/bir yıl süre ile kayıt dondurulabilir 12.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Atatürk Üniversitesinde kayıt dondurma kaç yıl?

    Atatürk Üniversitesi'nde kayıt dondurma süresi, lisans öğrencileri için en fazla 4 yarıyıl, ön lisans öğrencileri için ise en fazla 2 yarıyıldır. Sağlık sorunları gibi geçerli nedenler çerçevesinde bu süre, senato kararıyla uzatılabilir.