Harç ücreti yatırdıktan sonra yapılması gerekenler şunlardır: 1. Sürücü Sertifikası Alın: Harç ücretini yatırdıktan sonra, kayıtlı olduğunuz sürücü kursundan sürücü sertifikanızı almanız gerekmektedir. 2. Nüfus Müdürlüğünden Randevu: Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü'nden en yakın nüfus dairesine randevu almanız gerekmektedir. 3. Gerekli Belgeleri Hazırlayın: Randevu gününde, harç ücretinin yatırıldığına dair dekont ve sürücü sertifikası ile birlikte kimlik belgenizi de yanınızda bulundurmanız gerekmektedir. 4. Ehliyeti Teslim Alın: Randevu saatinizde nüfus müdürlüğüne giderek ehliyetinizi teslim alabilirsiniz.