Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
8. sınıf tam öğrenme, "öğrenemeyen öğrenci yoktur, öğretemeyen öğretmen vardır" anlayışına dayanan bir öğretim modelidir 34. Bu model, Amerikalı eğitim psikoloğu Benjamin Samuel Bloom tarafından ortaya atılmıştır 34.
Tam öğrenme modelinin temel değişkenleri:
- Öğrenci nitelikleri 34. Öğrencinin ön bilgileri ve derse karşı tutumu 34.
- Öğretim hizmetinin nitelikleri 34. Öğretimin kalitesi, kullanılan araç gereçler ve öğrencinin derse katılımı 34.
- Öğrenme ürünleri 3. Öğrencinin öğrenme düzeyi 3.
Tam öğrenme modelinin aşamaları:
- Hazırlık 34. Konunun hedef davranışları ve kazanımları belirlenir, öğrencilerin hazırbulunuşlukları tespit edilir 34.
- Uygulama 34. Derse geçilir ve öğrencilerin aktif katılımı sağlanır 34.
- Değerlendirme 34. Dersle ilgili test uygulanır ve öğrencilerin seviyeleri ölçülür 34.
- Tamamlama 34. Öğrenme seviyesi en az %70'e ulaşmayan öğrencilere ek etkinlikler uygulanır 34.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: