• Buradasın

    5. sınıf Türkçe ders kitabı 2. kitap 15. sayfa cevapları nelerdir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    5. sınıf Türkçe ders kitabı 2. kitap 15. sayfa cevapları şu şekildedir:
    1. Etkinlik: Karşılıklı konuşmadaki boşluklar şu şekilde tamamlanır:
      • "Nasrettin Hoca hakkında edindiğiniz bilgileri arkadaşlarınızla paylaşınız" 1.
    2. Soru Cevapları:
      • Mutlu olmak için Nasrettin Hoca çocuklardan neler yapmalarını istemektedir?: Gülerek düşünmelerini, fıkraları yaşatmalarını ve öğrenmelerini istemektedir 1.
      • Nasrettin Hoca'nın yaşadığı dönemde hangi sorunlar vardı?: İşgaller, savaşlar ve ekonomik sıkıntılar vardı 1.
      • Bu sorunların çözümü için Nasrettin Hoca nasıl bir yol bulmuştur?: Fıkra anlatma yolu bulmuştur 1.
      • Nasrettin Hoca fıkralarının dünyaya yayılmasının sebebi ne olabilir?: Hem eğitici hem de komik olması olabilir 1.
      • Nasrettin Hoca'ya bir soru sorma imkânınız olsaydı ne sorardınız?: Böyle eğitici soruları komik fıkralarla nasıl birleştirdiğini ve nasıl aklına geldiğini sorardım 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    5. sınıf Türkçe ders kitabı 2. kitap 16. sayfa cevapları nelerdir?

    5. sınıf Türkçe ders kitabı 2. kitap 16. sayfa cevapları aşağıdaki sitelerden temin edilebilir: 1. karnehesaplama.com: 5. sınıf Meb Yayınları Türkçe ders kitabı sayfa 16 cevapları. 2. odevzamani.com: Anıttepe Yayıncılık Türkçe ders kitabı sayfa 16-19-20-21-22 cevapları. 3. forumsinif.com: MEB Yayınları Türkçe ders kitabı sayfa 12-14-15-16-17-18-19-20-21 cevapları.

    5. sınıf Türkçe ders kitabı sayfa 12'den 20'ye kadar cevap 2. kitap nedir?

    5. sınıf Türkçe ders kitabı 2. kitap, sayfa 12-20 arası cevaplar şu şekildedir: Sayfa 12: - Keşif Yolculuğu: Nasreddin Hoca hakkında edinilen bilgiler arkadaşlarınızla paylaşılır. Sayfa 14: - 1. Etkinlik: Karşılıklı konuşmada boşluklar yönergeler doğrultusunda tamamlanır. Sayfa 15: - 2. Etkinlik: Metinden hareketle soruların cevapları yazılır: - Mutlu olmak için Nasreddin Hoca, çocukların fıkralarını okumalarını, hayata gülümseyerek bakmalarını, çalışkan, başarılı ve ahlaklı olmalarını ister. - Nasreddin Hoca'nın yaşadığı dönemde savaşlar, işgaller ve ekonomik sıkıntılar vardı. Sayfa 16: - 5. Etkinlik: Dede Korkut ve Nasreddin Hoca'nın özellikleri belirlenir, benzerlik ve farklılıkları yazılır. Sayfa 17: - 7. Etkinlik: Okuma becerisi öz değerlendirme ölçeği kullanılarak okuma süreci değerlendirilir. Sayfa 18: - 8. Etkinlik: Bayram gelenekleri hakkında araştırma yapılır.