• Buradasın

    4 sınıfta fen ve teknoloji dersi var mı?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Evet, 4. sınıfta fen ve teknoloji dersi vardır 25.
    2024-2025 eğitim öğretim yılı müfredatına göre, 4. sınıf fen bilimleri dersinin bazı konu başlıkları şunlardır:
    • yer kabuğunun yapısı 25;
    • besinler ve özellikleri 25;
    • kuvvetin cisimler üzerine etkileri 25;
    • maddenin özellikleri 25;
    • aydınlatma ve ses teknolojileri 25;
    • insan ve çevre 25;
    • basit elektrik devreleri 25.

    Konuyla ilgili materyaller

    4 sınıfta fen bilimleri kaç yazılı var?

    4. sınıfta fen bilimleri dersi için genellikle 2 dönem boyunca 4 yazılı sınav yapılır. Bu sınavlar genellikle şu şekilde olur: 1. Dönem: 1. ve 2. yazılı sınavlar 2. Dönem: 1. ve 2. yazılı sınavlar Toplamda 4 yazılı sınav yapılır. Ancak, bazı okullar veya müfredatlar farklılık gösterebilir. Örnek: - 1. Dönem: 4. Sınıf Fen Bilimleri 1. Dönem 1. Yazılı, 4. Sınıf Fen Bilimleri 1. Dönem 2. Yazılı - 2. Dönem: 4. Sınıf Fen Bilimleri 2. Dönem 1. Yazılı, 4. Sınıf Fen Bilimleri 2. Dönem 2. Yazılı Bu bilgiler, 2024-2025 eğitim öğretim yılı için geçerlidir.

    Fen ve teknoloji ile fen bilimleri aynı mı?

    Fen ve teknoloji ile fen bilimleri kavramları aynı şeyi ifade etmez. Fen bilimleri, matematik, kimya, fizik ve yaşam bilimi gibi alanların incelendiği akademik disiplinler bütünüdür. Teknoloji ise, bu fen bilimlerinin bilgilerinin sanayideki işleniş ve uygulanış biçimidir; yani fen bilimlerinin teknolojiyle buluşması sonucu ortaya çıkan, insanların istek ve ihtiyaçlarını gidermek için geliştirilen araç, yapı ve sistemlerin bütünüdür.

    4. sınıfta hangi teknoloji konuları var?

    4. sınıf sosyal bilgiler dersinde işlenen bazı teknoloji konuları şunlardır: Teknolojik aletler. Yaşamı kolaylaştıran teknolojiler. Gelişen teknoloji. Ürün tasarlama. Teknolojiyi doğru kullanma. Zaman içinde teknoloji. Ayrıca, 4. sınıf sosyal bilgiler dersi "Teknoloji ve Sosyal Bilimler" öğrenme alanında, öğrencilerin çevrim içi ortamlarda güvenlik ve gizliliğe ilişkin farkındalık kazanmaları ve bilim insanlarının çocuklukları ile kendileri arasında bağ kurarak bilime ilişkin olumlu bir bakış açısı geliştirmeleri gibi konular da işlenir.