Giriş ve Çıkış

Giriş yapma

Uygulamada hangi e-posta servisini kullanmak istiyorsunuz?

  1. E-posta servisleri listesinden Yandex'i seçin.
  2. Yandex kullanıcı adınızı ve şifrenizi girin.
    Not. “login@yandex.com.tr türünde olan bir e-posta hesabından e-postanın alınmasını ayarlıyorsanız, “@” işaretinden önce gelen kısım kullanıcı adı olarak kabul edilecektir. Yandex.Kurumlar için Mail'i kullanıyorsanız kullanıcı adı olarak e-posta hesabının tam adresini belirtmelisiniz. İki aşamalı kimlik doğrulamayı çalıştırdıysanız Yandex.Anahtar uygulaması tarafından oluşturulan tek kullanımlık şifreyi kullanın.
  3. Giriş yap butonuna tıklayın.
  1. İstediğiniz e-posta servisini listeden seçin.
  2. Bu serviste kullandığınız kullanıcı adını ve şifreyi girin.
  3. Yandex'e e-posta kutunuza erişim izni verin.
    Not. Yandex.Mail uygulaması aracılığıyla e-posta göndermek için Yandex'in e-posta hesabınıza erişim iznine sahip olması gerekir. Yandex, bilginizin dışında hesabınızla ilgili hiçbir işlem yapmaz.
  4. Giriş yap butonuna tıklayın.

Daha fazla bilgi için Tüm e-posta kutularınızı Yandex.Mail'de toplayın bölümünü okuyun.

  1. E-posta servisleri listesinden Yandex'i seçin.
  2. E-posta kutusu için kullandığınız kullanıcı adını ve şifreyi girin.
    Not. Kullanıcı adı olarak e-posta kutunuzun tam adresini belirtmeniz gerekir (örneğin login@qip.ru).
  3. Giriş yap butonuna tıklayın.
  1. E-posta servisleri listesinden Diğer e-posta'yı seçin.
  2. Kullanıcı adı alanına e-posta adresinizi tam olarak belirtin. Örneğin: cheshire.katze@forestmail.com.
  3. İleri butonuna tıklayın.
  4. E-posta kutunuzun şifresini girin.
  5. Giriş yap butonuna tıklayın.
IMAP ve SMTP ayarları belirlenemedi

Böyle bir bildirim, uygulamanın e-posta kutunuzla bağlantıyı otomatik olarak ayarlayamadığı anlamına gelir. Manuel olarak ayarla bağlantısına tıklayın ve aşağıdaki parametreleri belirtin:

Gelen IMAP sunucusu
  • IMAP sunucusu: imap.yandex.com
  • Bağlantı noktası: 993
  • SSL şifrelemesi: Seçeneği etkinleştirin

İleri butonuna tıklayın.

Gelen e-posta sunucusu (SMTP)
  • SMTP sunucusu: smtp.yandex.com
  • Bağlantı noktası: 465
  • SSL şifrelemesi: Seçeneği etkinleştirin
İleri butonuna tıklayın.

E-posta kutusu ekleme

Örneğin, biri kişisel ve diğeri iş amaçlı olmak üzere, birkaç e-posta kutusunu birden kullanabilir ve aralarında hızlı geçiş yapabilirsiniz. Bunu yapabilmek için istediğiniz e-posta kutularını uygulamaya ekleyin:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Ekranın üst kısmında simgesine tıklayın.

Diğer e-posta kutusuna geçmek için:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. İstediğiniz kullanıcı hesabının görseline tıklayın.

Diğer e-posta kutusuna cihazınızın ana ekranından da geçiş yapabilirsiniz:

  1. Yandex.Mail uygulama simgesini basılı tutun.
  2. Açılan listeden istediğiniz e-posta kutusunu seçin.

Şifre ile giriş

Kullanıcı hesabınızın güvenliğini artırmak için şifre ile kullanıcı girişini etkinleştirebilirsiniz. Bunu yapmak için:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Ayarlar → Genel yolunu takip edin.
  3. Şifre ile giriş seçeneğini etkinleştirin.
  4. Bir şifre seçin, bunu girin ve ardından aynı şifreyi bir daha girin.

Uygulamaya her girişinizde Yandex.Mail şifrenizi girmenizi isteyecektir.

Face ID ile giriş

Not. Face ID özelliği iPhone X ve daha sonraki sürüm, iPad Pro (11 inç) ve daha sonraki sürüm cihazlarında desteklenir.

E-posta kutunuza Face ID ile girişi ayarlayabilirsiniz. Bunu yapmak için:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Ayarlar → Genel yolunu takip edin.
  3. Şifre ile giriş seçeneğini etkinleştirin.
  4. Bir şifre seçin, bunu girin ve ardından aynı şifreyi bir daha girin.
  5. Face ID seçeneğini etkinleştirin.

Face ID ile giriş etkinleştirildiğinde şifre ile giriş özelliği de otomatik etkinleşir. Böylece hem Face ID ile hem de şifre ile uygulamaya giriş yapabilirsiniz.

Hızlı başlangıç

E-posta kutusu seçme ile e-posta arama ve yazma işlemlerini cihazınızın ana ekranından yapabilirsiniz. Bunu yapmak için:

  1. Yandex.Mail uygulama simgesini basılı tutun.
  2. Açılan içerik menüsünden mevcut eylem seçeneklerinden birini seçin.

Çıkış

1. Yöntem
  1. Ekranı sola çekin.
  2. İstediğiniz hesabın görselini basılı tutun.
  3. Hesabınızdan çıkışı doğrulayın.
2. Yöntem
  1. Ekranı sola çekin.
  2. Çıkış butonuna tıklayın.
  3. Hesabınızdan çıkışı doğrulayın.

Giriş sorunları

Sunucuyla bağlantı yok

İnternet bağlantınız olup olmadığını kontrol edin; internet bağlantısı olmadan Yandex.Mail uygulamasını açamazsınız:

  • Mobil ağ bağlantınız var mı?
  • Mobil ağ için yeterli kotanız var mı?
  • Kablosuz ağ (WiFi) gibi başka bir internet bağlantısı kullanmanız mümkün mü?

Kullanıcı adımı unuttum. Ne yapmalıyım?

Kullanıcı adınızı unuttuysanız erişim yineleme sayfasındaki ipucunu kullanmayı deneyin. Kısa bir süre önce Yandex hesabınıza aynı telefondan giriş yaptıysanız ipucu işe yarayabilir.

Ayrıca yazıştığınız kişilere başvurmayı deneyin: Bu kişiler e-postalarınızın hangi adresten geldiğini size bildirebilirler.

Yandex.Mail uygulamasının çalışmasıyla ilgili bir sorunla karşılaşırsanız lütfen uygulamadaki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Klasör listesinin altındaki Yardım ve destek öğesini seçin.
  3. Sorun öğesini seçin.
  4. Sorunun konusunu seçin.
  5. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Uyarı. Mobil uygulama ile ilgili sorunlar için mesajlarınızı Yardım sayfalarından değil, uygulama üzerinden yazın. Bu şekilde başvurunuz ilgili uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim uygulamadan gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler. Uygulama beklenmedik bir şekilde kapandığı için hata bildiriminizi uygulamadan gönderemiyorsanız geri bildirim formunu kullanın.