E-posta listesiyle çalışma

E-posta kontrol etme

E-posta listesini aşağıya doğru kaydırıp bırakın.

Klasör ve etiket listesini açma

Ekranı sola çekin.

E-postanın silinmesi

1. Yöntem

E-postayı içeren satırı sonuna kadar sola kaydırın.

2. Yöntem

E-postayı içeren satırı ortasına kadar sola doğru kaydırın ve simgeye tıklayın .

Birden fazla e-postayı birden silmek için:

  1. İstediğiniz e-postaları seçin. E-postayı seçmek için e-posta satırında gönderenin görseline tıklayın.

  2. Ekranın alt kısmında simgesine tıklayın.

E-postayı okundu/okunmadı olarak işaretleme

E-postayı içeren satırı sağa doğru kaydırın.

Birkaç e-postayı birden okundu olarak işaretlemek için:

  1. İstediğiniz e-postaları seçin. E-postayı seçmek için e-posta satırında gönderenin görseline tıklayın.

  2. Ekranın alt kısmında simgesine tıklayın.

E-postanın okundu olarak işaretlenmesi

E-postayı içeren satırı sağa doğru kaydırın.

Birkaç e-postayı birden okundu olarak işaretlemek için:

  1. İstediğiniz e-postaları seçin. E-postayı seçmek için e-posta satırında gönderenin görseline tıklayın.

  2. Ekranın alt kısmında simgesine tıklayın.

İletinin spam olarak işaretlenmesi

  1. İstediğiniz e-postaları seçin. E-postayı seçmek için e-posta satırında gönderenin görseline tıklayın.

  2. Ekranın alt kısmında butonuna tıklayın.

E-postanın önemli olarak işaretlenmesi

  1. İstediğiniz e-postaları seçin. E-postayı seçmek için e-posta satırında gönderenin görseline tıklayın.

  2. Ekranın alt kısmında simgesine tıklayın.

E-postayı klasöre taşıma

  1. İstediğiniz e-postaları seçin. E-postayı seçmek için e-posta satırında gönderenin görseline tıklayın.

  2. Ekranın alt kısmında ve ardından simgesine tıklayın.

  3. E-postanın taşınacağı klasörü seçin.

Sınırlama. Mobil uygulamada e-postaları sadece mevcut klasörlere taşıyabilirsiniz. Kendi klasörleri Yandex.Mail'in web arayüzü üzerinden oluşturabilirsiniz.

Etiket koymak veya kaldırmak için

  1. İstediğiniz e-postaları seçin. E-postayı seçmek için e-posta satırında gönderenin görseline tıklayın.

  2. Ekranın alt kısmında ve ardından simgesine tıklayın.
  3. Etiketi seçin ve Bitti butonuna tıklayın.
Not. Mobil uygulamada sadece mevcut etiketler kullanılabilir. Yeni etiketi Yandex.Mail'in web arayüzü üzerinden oluşturabilirsiniz.

Yandex.Mail uygulamasının çalışmasıyla ilgili bir sorunla karşılaşırsanız lütfen uygulamadaki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Klasör listesinin altında Yardım ve geri bildirim öğesini seçin.
  3. Sorun öğesini seçin.
  4. Sorunun konusunu seçin.
  5. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Uyarı. Mobil uygulama ile ilgili olan sorunlar hakkında lütfen Yardım sayfalarından değil, uygulama üzerinden yazın. Bu şekilde başvurunuz ilgili uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim uygulamadan gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler.

Uygulama beklenmedik bir şekilde kapandığı için hata bildiriminizi uygulamadan gönderemiyorsanız geri bildirim formunu kullanın.