• Buradasın

    BDDK Şikayet Kanalları

    finansborsasi.com/bddk/

    Yapay zekadan makale özeti

    Kurum Hakkında
    • BDDK, banka ve ticari işlemlerde müşteri haklarını koruyan düzenleyici kurumdur
    • Kurum, piyasa dengesi ve banka kalkınmasını amaçlar
    Ana Şikayet Kanalları
    • Vatandaş Şikayet Hattı 0850 222 23 35 numarasından canlı hizmet verir
    • E-devlet üzerinden Tüketici Hakem Heyetleri'ne başvuru yapılabilir
    • TBB ve TKBB Bireysel Müşteri Hakem Heyetleri başvuruları kabul eder
    • TCMB e-şikayet sistemi üzerinden şikayet alınabilir
    • BDDK Elektronik Şikayet Sistemi e-bülten ile şikayetleri değerlendirir
    • CİMER'e kişisel bilgilerle başvuru yapılabilir

    Yanıtı değerlendir

  • Yazeka sinir ağı makaleleri veya videoları özetliyor