Buradasın
İşveren Markası ve Önemi
sallikaan.wordpress.com/2013/04/29/isveren-markasi-employer-branding-nedir-ne-ise-yarar/Yapay zekadan makale özeti
- Temel Kavramlar
- İşveren markası, çalışanın zihninde pozitif imaj yaratmayı amaçlar
- Farklılaşma, temel standartların üzerine kurulan farklılaşma tohumudur
- Starbucks örneği, farklılaşmanın kalite ve müşteri hizmetlerinde olduğunu gösterir
- Çalışan Bağlılığı
- Bağlı çalışan, bağlı müşteri ve tedarikçi demektir
- Aile ortamı, çalışanların verimliliğini artırır
- Aile içi çatışmalar, huzurlu çalışma ortamı sağlar
- Başarılı Örnekler
- 2012'de en başarılı 50 şirket listesinde Coca Cola, Apple gibi markalar var
- KPMG, Deloitte gibi denetim şirketleri de listede yer alıyor
- Uygulama
- İşe alımlarda kişisel yaklaşım ve bireysel hatırlama önemli
- Demografik yaklaşımların içine kişisel yaklaşımlar eklenmeli
- Türkiye'de bu konuda danışmanlık veren şirketler mevcut