Buradasın
Advertorial Reklam ve Yazımı
markamuduru.com/advertorial-reklam-nedir-nasil-yazilir/Yapay zekadan makale özeti
- Tanım ve Tarihçe
- Advertorial, tek amaç için hazırlanan haber tarzında doğal içerikli reklamlardır
- 1946'da klasik reklamların fazlalığına tepki olarak ortaya çıkmıştır
- Klasik reklamlara göre daha fazla okuyucu tarafından tercih edilir
- Özellikler
- İçeriğin %70'i faydalı içerik, %30'u ürün tanıtımından oluşmalıdır
- Makale formatında ve haber havasıyla yazılır
- Logo kullanımı zorunlu değildir
- Çeşitli şekil ve boyutlarda olabilir
- Yazma Teknikleri
- Başlık yayının genel stiliyle uyumlu olmalıdır
- Okuyucunun acı noktası ve ihtiyaçları belirlenmelidir
- Spesifik bir aksiyon çağrısı eklenmelidir
- Hikaye anlatımı ve istatistikler kullanılmalıdır
- Mutluluk ile bitirilmelidir
- Yayıncının reklam politikalarına uyulmalıdır