Buradasın
Banka Şikayet Yolları
finanskredim.com/bankalar-nereye-sikayet-edilir/Yapay zekadan makale özeti
- Şikayet Birimleri
- Bankalarla ilgili şikayetler dört farklı birime yapılabilir
- İlk başvuru 444'lü müşteri hizmetleri hatlarından yapılabilir
- Banka şubelerine dilekçe veya internet üzerinden başvurulabilir
- Tüketici Hakem Heyeti ve TBB Hakem Heyeti alternatif birimlerdir
- BDDK Elektronik Şikayet Sistemi bireysel başvuruları kabul eder
- Başvuru Süreci
- Bankaların kendi birimlerine başvuru zorunludur
- TBB Hakem Heyeti'ne başvuru için 60 gün süre vardır
- Başvurular 30 gün içinde sonuçlandırılmalıdır
- Hakem heyeti 15 gün içinde yazılı yanıt verir
- TBB kararlarının bankalar için bağlayıcılığı yoktur
- Çözüm bulunamazsa mahkemeye başvurulabilir