• Buradasın

    YaşamAlanları

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Kaslı ayılar nerede yaşar?

    Kaslı ayılar, Kuzey Amerika, Güney Amerika, Avrupa ve Asya kıtalarında yaşarlar.

    Beyaz başlı baykuş nerede yaşar?

    Beyaz başlı baykuş (Tyto alba), kutup bölgeleri ve çöller hariç dünyanın hemen hemen her yerinde yaşar. Özellikle şu bölgelerde bulunur: - Güney Kuzey Amerika; - Güney ve Orta Amerika; - Avrupa; - Afrika; - Güney Asya; - Avustralya. Ayrıca, bazı baykuşlar kentsel alanlarda, kiliselerin çan kulelerinde yuva yapabilirler.

    Asker örümcek nerede bulunur?

    Asker örümcek, Metin2 oyununda Yongbi Çölü ve zindanlarda bulunabilir. Ayrıca, asker örümcekler genellikle çöllerin kumlu bölgelerinde gerçek hayatta da bulunurlar.

    Flamingonun yaşam alanı neresidir okul öncesi?

    Flamingoların yaşam alanı Afrika, Güneybatı ve Orta Asya, Güney Avrupa, Güney ve Orta Amerika'dır. Okul öncesi çocuklar için flamingoların yaşam alanları şu şekilde özetlenebilir: Durgun sulara sahip göller, tuz gölleri ve lagünler. Dünyanın en kuzeydeki kolonileri Almanya ile Hollanda arasındaki bölgede bulunur.

    Kanatlı hayvanlar nerede yaşar?

    Kanatlı hayvanlar (kuşlar), dünyanın hemen hemen her yerinde yaşarlar. Yaşam alanlarına göre bazı kanatlı hayvan türleri: - Ormanlarda: Yuvalarını ağaçların üzerinde yaparlar, böcek avlar ve meyve yerler. - Sulak alanlarda: Göl ve bataklık bölgelerinde, suya yakın yerlerde yuva yaparlar, suya dalarak besin ararlar. - Çöl ve açık alanlarda: Su kaynaklarını dikkatlice takip ederler, uçma yetenekleri sayesinde geniş alanlarda hızlı hareket ederler. Ayrıca, bazı kanatlı hayvan türleri evlerde de yaşayabilir.

    Fen bilimleri 3.8.3 nedir?

    Fen Bilimleri 3.8.3 ünitesi, 3. sınıf fen bilimleri dersinde yer alan "Canlıların Yaşam Alanlarına Yolculuk" temasının bir parçasıdır. Bu ünitede öğrenciler, yaşam alanlarının korunması için yapılması gerekenleri sorgulamayı öğrenirler. Bu kapsamda: 1. Merak ettikleri bir konuyu tanımlarlar ve ilgili konu hakkında sorular sorarlar. 2. Araştırma yaparak bilgi toplarlar ve topladıkları bilgilerin doğruluğunu değerlendirirler. 3. Toplanan bilgiler üzerinde çıkarım yaparak yaşam alanlarının korunmasının canlı çeşitliliğine etkisini analiz ederler.