SVT (Streaming Virtual Texturing) yöntemi, Unity'de texturelerin (dokuların) verimli bir şekilde yüklenmesi için kullanılır. SVT'nin çalışma prensibi şu şekildedir: 1. İndirekt doku örneklemesi: SVT, bir indirekt dokudan örnek alır ve bu örnekleme sırasında non-virtual UV'leri (koordinatları) hesaplar. 2. Önbellekten yükleme: Hesaplanan UV'ler ile bir önbellek dokusundan tiledeki kareyi yükler. 3. Tile ID çevirisi: Sanal UV'leri bir tile ID'ye çevirir ve bu ID'yi ek bir render target'a (görüntü hedefine) bağlar. 4. CPU işlemi: CPU, bu render target'ı asenkron olarak ana belleğe kopyalar ve işleyerek diskten GPU belleğine yüklenmesi gereken tile isteklerini oluşturur. Bu süreç, dokuların daha hızlı ve verimli bir şekilde yüklenmesini sağlar, ancak yükleme süresi, istenen tiledin diskte mevcut olup olmamasına bağlı olarak milisaniyeden saniyeye kadar değişebilir.