AGB reyting sistemi, televizyon programlarının izlenme oranlarını ölçen bir sistemdir. Sistemin çalışma şekli: AGB, denek olarak belirlediği ailelerin televizyonlarına "peoplemeter" adlı izleyici ölçüm cihazları yerleştirir. Bu cihazlar, her gece belirlenen saatlerde verileri merkeze gönderir. İzleyicilerin her biri için ayrı butonu olan bir kumanda ile hangi aile bireyinin televizyon izlediği takip edilir. Ayrıca, televizyonun içerisine monte edilen frekans tespit cihazı kanal geçişlerini takip eder ve "zaman ölçer" adlı cihaz televizyonun hangi saatlerde açılıp kapatıldığını tespit eder. Sistemin amacı: Televizyon kanallarına, programlarının ne kadar başarılı olduğunu ve takipçileri olup olmadığını göstermek. Reklam şirketlerine, hangi programlara reklam vermeleri gerektiğini belirlemek. Türkiye'de AGB reyting ölçümleri, 2012'den itibaren TNS (Kantar Media) tarafından yapılmaktadır.