• Buradasın

    Zotero hesap nasıl açılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Zotero hesabı açmak için aşağıdaki adımları izleyin:
    1. Zotero web sitesine gidin ve ana sayfanın sağ üst köşesindeki "Kayıt Ol" düğmesine tıklayın 25.
    2. Gerekli bilgileri girin: Ad, e-posta adresi ve şifre gibi bilgileri doldurun 2. Ayrıca, hizmet şartlarını ve gizlilik politikasını kabul etmeniz gerekecek 2.
    3. Kayıt formunu gönderin: Formu doldurduktan sonra sayfanın altındaki "Kayıt Ol" düğmesine tıklayın 2.
    4. Doğrulama e-postasını kontrol edin: Doğrulama bağlantısı içeren bir e-posta onayı alacaksınız 2.
    5. Hesabınızı doğrulayın: Bağlantıya tıklayarak hesabınızı doğrulayın ve kayıt işlemini tamamlayın 2.
    Zotero hesabı oluşturduktan sonra, cihazınıza Zotero'yu indirip yükleyerek hesabınıza giriş yapabilirsiniz 12.

    Konuyla ilgili materyaller

    Zotero'da madde nasıl eklenir?

    Zotero'da madde eklemek için birkaç yöntem kullanılabilir: Zotero Bağlayıcısı kullanarak. Elle ekleme. PDF'lerden veri çekme. Ayrıca, Zotero'da “Kimlik ile Ekle” (Add Item by Identifier) butonu ile de arama yapılarak veri eklenebilir. Zotero'yu kullanmaya başlamak için yazılımın indirip kurulması ve tarayıcı için Zotero eklentisinin indirilmesi gerekmektedir.
    A Turkish bank teller in a formal setting hands a customer a stack of documents (ID card, residence certificate, and income statement) while a glowing laptop screen in the background displays an email sign-up form.

    Hesap oluşturmak için ne gerekli?

    Hesap oluşturmak için gerekli olan bilgiler, hesap türüne ve oluşturulduğu platforma göre değişiklik gösterebilir. Google Hesabı oluşturmak için gerekli bilgiler: ad ve soyad; kullanıcı adı; şifre; doğum günü; cinsiyet; telefon numarası (isteğe bağlı). Banka hesabı oluşturmak için gerekli belgeler: kimlik belgesi (nüfus cüzdanı, pasaport veya sürücü belgesi); ikametgah belgesi; gelir belgesi (bazı bankalar için); başvuru formu. 18 yaşından küçükler için banka hesabı açmak, velinin veya vasinin kimlik fotokopisi ve izin imzası gerektirir. Hesap oluşturma gereksinimleri zamanla değişebilir, güncel bilgiler için ilgili platformun veya bankanın resmi web sitesini ziyaret etmek önemlidir.

    Hesap oluşturma nasıl yapılır?

    Hesap oluşturma işlemi, farklı platformlar için değişiklik gösterebilir: 1. Banka Hesabı: Banka hesabı açmak için gerekli belgeler kimlik, adres bilgisi ve iletişim numarasıdır. 2. Gmail Hesabı: Gmail hesabı oluşturmak için: - Google Hesabı oluşturma sayfasına gidin. - "Hesap oluştur" seçeneğini tıklayın. - Hesabın ne için kullanılacağını seçin (kişisel, iş vb.). - Ekrandaki adımları izleyerek hesabınızı ayarlayın. 3. Yandex Mail Hesabı: Yandex Mail'de hesap oluşturmak için: - Kayıt sayfasını açın. - Adınızı ve soyadınızı yazın. - Mail ve diğer Yandex servisleri için bir kullanıcı adı oluşturun. - Cep telefon numaranızı yazın ve doğrulayın. - Şifre düşünüp kaydedin. 4. Instagram Hesabı: Instagram hesabı açmak için: - Instagram uygulamasını indirip açın. - "Hesap Oluştur" seçeneğine tıklayın. - Telefon numaranızı veya e-postanızı, adınızı, kullanıcı adınızı ve şifrenizi girin. - Doğum tarihinizi girin ve onay kodunu doğrulayın.

    Zotero ücretsiz mi?

    Zotero tamamen ücretsiz bir yazılımdır. Ancak, Zotero'nun sahip olduğu tek para kazanma özelliği depolama özelliğidir. 300 MB: Ücretsiz; 2 GB: Yıllık 20 ABD doları; 6 GB: Yıllık 60 ABD doları; Sınırsız: Yıllık 120 ABD doları.

    Zotero nasıl kullanılır?

    Zotero'yu kullanmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Kurulum: Zotero, işletim sisteminin dock'undan veya dosya yöneticisinden açılabilir. 2. Hesap Oluşturma: Daha önce kaydedilen e-posta adresi ve parola ile hesaba giriş yapılır. 3. Öğe Ekleme: Tanımlayıcı ile ekleme: ISBN, DOI veya PubMed ID gibi tanımlayıcılarla otomatik ekleme yapılabilir. Manuel ekleme: Araç çubuğundaki yeşil "Yeni Öğe" düğmesine tıklayıp uygun öğe türü seçilerek manuel ekleme yapılabilir. 4. Atıf ve Kaynakça Oluşturma: Sürükle-bırak: Referanslar sürüklenip bırakılarak kaynakça oluşturulabilir. Klavye kısayolu: "Ctrl+Alt+A" (veya Mac için "Cmd+Opt+A") klavye kısayolu ile atıf ve kaynakça eklenebilir. 5. Senkronizasyon: Zotero, birden fazla cihazda senkronize edilebilir. Zotero'nun kullanımı hakkında daha detaylı bilgi için resmi internet sitesi veya eğitim videoları incelenebilir.

    Zotero nasıl kurulur?

    Zotero kurmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Zotero'nun İndirilmesi. 2. Tarayıcı Eklentisinin Yüklenmesi. 3. Hesap Oluşturma (İsteğe Bağlı). 4. Kurulum. İndirilen kurulum dosyası çalıştırılır. "Next>" butonu ile standart veya özel kurulum seçeneklerinden biri tercih edilir. Kurulum tamamlandıktan sonra "Finish" butonu ile kurulum bitirilir. "Lunch Zotero now" yazısının önündeki kutucuk seçili ise Zotero programı kendiliğinden açılır. Zotero'nun kurulumu hakkında daha detaylı bilgi için isnadsistemi.org ve kutuphane.sakarya.edu.tr sitelerindeki kılavuzlar incelenebilir.

    Zotera ne işe yarar?

    Zotero, araştırma ve alıntı kaynaklarını toplamak, yönetmek, organize etmek, not eklemek, alıntı ve kaynakça oluşturmak için kullanılan ücretsiz ve açık kaynaklı bir kaynakça yönetimi yazılımıdır. Zotero'nun bazı özellikleri: Web tarayıcı entegrasyonu: Firefox, Chrome, Safari, Edge gibi tarayıcılarla entegre çalışır. Çevrimiçi senkronizasyon: Veriler cihazlar arasında senkronize edilebilir. Metin içi alıntılar ve dipnotlar: Microsoft Word veya LibreOffice ile bütünleşebilir. PDF, ePUB ve HTML görüntüleyici: Dahili araçlarla bu formatlardaki içerikler görüntülenebilir. Not düzenleyici: Not alma ve düzenleme imkanı sunar. Ayrıca, Zotero'nun endüstriyel alanda IIoT (Industrial Internet of Things) çözümleri sunan bir Zotera şirketi de bulunmaktadır.