Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yazılım mühendisliği bitirme projesi aşağıdaki özelliklere sahip olmalıdır:
- Gerçek Hayat Problemi: Projenin, öğrencilerin mezuniyet sonrası karşılaşabilecekleri profesyonel bilgisayar mühendisliği rollerine uygun bir problemi ele alması gerekir 1.
- Kapsam ve Süre: Proje, öğrencilerin liderlik, proje ve zaman yönetimi gibi becerilerini sergileyebilecekleri, yaklaşık 10 saat/hafta çalışma gerektiren bir kapsamda olmalıdır 1.
- Tasarım Bileşeni: Projede kayda değer bir tasarım bileşeni bulunmalıdır 1.
- Çok Yönlülük: Programlama, donanım tasarımı, robotik, yapay zeka ve makine öğrenimi gibi farklı alanlarda olabilir 14.
- Ekip Çalışması: Büyüklüğüne bağlı olarak, projenin bir ekip çalışması olarak yürütülmesi ve her üyenin rol ve sorumluluklarının net bir şekilde tanımlanması önerilir 2.
Proje konusu seçerken, mevcut öğretim üyeleri ve proje danışmanlarıyla görüşmek faydalı olacaktır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: