Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yazıcıyı IP adresi ile eklemek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Windows İşletim Sistemi İçin: a. Başlat menüsünden "Printers & scanners" (Yazıcılar ve Tarayıcılar) seçeneğini açın 1. b. "Add a printer or scanner" (Yazıcı veya tarayıcı ekle) seçeneğine tıklayın 1. c. "The printer that I want isn't listed" (İstediğim yazıcı listelenmiyor) seçeneğini seçin 1. d. "Add a printer using a TCP/IP address or hostname" (TCP/IP adresi veya ana bilgisayar adı kullanarak yazıcı ekle) seçeneğini tıklayın 1. e. "Next" (İleri) butonuna tıklayın ve "Device type" (Cihaz tipi) bölümünden "TCP/IP Device" seçeneğini seçin 1. f. "Hostname or the IP address" (Ana bilgisayar adı veya IP adresi) alanına yazıcının IP adresini girin 1. g. "Next" (İleri) butonuna tıklayın ve gerekirse yazıcının adını girin 1. h. "Finish" (Bitir) butonuna tıklayarak işlemi tamamlayın 1.
- Mac İşletim Sistemi İçin: a. Apple menüsünden "System Preferences" (Sistem Tercihleri) seçeneğini açın 4. b. "Printers & Scanners" (Yazıcılar ve Tarayıcılar) seçeneğini tıklayın 4. c. Yeni pencerede "+" simgesine tıklayın 4. d. IP ikonuna tıklayın ve yazıcının IP adresini girin 4. e. Yazıcının adını ve kullanım amacını doldurun 4. f. "Add" (Ekle) butonuna tıklayarak işlemi tamamlayın 4.
Yazıcının IP adresini öğrenmek için, yazıcının kontrol panelinden veya bağlantı olduğu ağın yönlendiricisinden bu bilgiye ulaşabilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: