• Buradasın

    Yapı Kredi mobil yeni numara tanımlama nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Yapı Kredi mobil uygulamasında yeni numara tanımlamak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
    1. Yapı Kredi Mobil uygulamasını indirin ve giriş yapın 4.
    2. Ana ekranda yer alan menülerden sağ üst kısımda bulunan “Profil Bilgileri” seçeneğine tıklayın 4.
    3. Görünen adınızın üzerine tıklayın 4.
    4. Çıkan sayfada Telefon Bilgileri kısmında görünen telefon numaranıza tıklayın 4.
    5. Burada karşınıza çıkacak olan “sil” butonuna basarak eski telefon numaranızı silin ve yenisini ekleyin 4.
    6. Yapı Kredi, güvenlik nedeniyle telefon numarası güncelleme işlemi sırasında doğrulama yapar 4.
    7. Yeni numaranıza gönderilen SMS kodunu ilgili alana girerek işlemi tamamlayın 4.
    8. Son adımda işlemi onaylayın 4.
    Alternatif olarak, Yapı Kredi internet bankacılığına giriş yaparak “Profil Bilgileri” bölümünden telefon numarası güncelleme işlemi yapılabilir 4.
    Ayrıca, 444 0 444 numaralı müşteri hizmetleri aranarak veya en yakın Yapı Kredi şubesine gidilerek de telefon numarası güncelleme işlemi gerçekleştirilebilir 45.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Yapı Kredi mobil güncelleme nasıl yapılır?

    Yapı Kredi mobil uygulamasını güncellemek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Uygulama Marketleri Üzerinden Güncelleme: Yapı Kredi Mobil uygulaması, App Store, Google Play ve AppGallery gibi uygulama marketlerinden indirilebilir ve güncellenebilir. Mobil Uygulama Üzerinden Güncelleme: Yapı Kredi Mobil uygulaması indirildikten sonra, kimlik bilgileri ile giriş yapılarak "Profilim", "Ayarlarım" veya "Kişisel Bilgiler" bölümünden iletişim bilgileri güncellenebilir. Ayrıca, banka şubesine giderek veya telefon bankacılığı üzerinden de güncelleme yapılabilir. Güncellemelerin kesintisiz ve hızlı tamamlanması için mobil uygulama kullanırken internet bağlantısının güçlü olduğundan emin olunmalıdır.

    Yapı Kredi Mobil'den neler yapılabilir?

    Yapı Kredi Mobil üzerinden yapılabilecek işlemlerden bazıları şunlardır: Bireysel ve kurumsal vadesiz hesap ve kredi kartı görüntüleme. Kredi ve kredi kartı başvurusu yapma ve başvuruyu takip etme. 300’e yakın fatura için ödeme yapma. QR kod ile hesabınızdan veya kredi kartınızdan ATM’ye dokunmadan ve kartınıza ihtiyaç duymadan para çekme veya yatırma. Piyasaları takip etme ve hisse senedi alış satış gibi yatırım işlemlerini gerçekleştirme. Kasko, tamamlayıcı sağlık sigortası ve DASK gibi sigorta ürünlerine başvurma. Cüzdan veya kartlarınız yanınızda olmasa bile World Pay ile ödeme yapma. Size en yakın Yapı Kredi ATM ve şubesini bulma ve şubeye gitmeden randevu alma. Yapı Kredi Mobil'in sunduğu özellikler, bireysel ve kurumsal kullanıcılar için farklılık gösterebilir.

    Yapı Kredi mobilden sim kart değişikliği nasıl yapılır?

    Yapı Kredi mobilden sim kart değişikliği yapmak mümkün değildir. Ancak, Yapı Kredi mobil uygulaması üzerinden sim kart blokesini kaldırmak mümkündür. Yapı Kredi mobilden sim kart blokesini kaldırmak için: 1. Kullanıcı kodu veya T.C. Kimlik No ve şifrenizle giriş yapın. 2. Sim kartınız blokeliyse, mobil giriş ekranından otomatik olarak bloke kaldırma ekranına yönlendirilirsiniz. 3. Güvenlik doğrulamasını tamamlayarak kimliğinizi doğrulayın. 4. İşlem başarılı olduğunda, cep telefonunuza gönderilecek olan akıllı SMS şifresiyle mobil uygulamaya giriş yapabilirsiniz. Sim kart blokesini Yapı Kredi İnternet Şubesi, ATM'ler veya Müşteri İletişim Merkezi aracılığıyla da kaldırabilirsiniz.