• Buradasın

    Yapı Kredi mobil yeni numara tanımlama nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Yapı Kredi Mobil uygulamasında yeni numara tanımlama işlemi şu adımlarla yapılır:
    1. Uygulamaya Giriş: Yapı Kredi Mobil uygulamasına kullanıcı adı ve şifrenizle giriş yapın 23. Eğer daha önce giriş yapmadıysanız, internet bankacılığı şifrenizle erişim sağlayabilirsiniz 2.
    2. Ayarlar Menüsüne Gitme: Ana ekranda sağ üst kısımda bulunan "Profil Bilgileri" seçeneğine tıklayın 2.
    3. Telefon Bilgileri: Görünen adınızın üzerine tıklayın ve Telefon Bilgileri kısmında görünen telefon numaranıza tıklayın 2.
    4. Doğrulama: Yeni numaranıza gönderilen SMS kodunu ilgili alana girerek doğrulama işlemini tamamlayın 23.
    5. Onaylama: İşlemi onaylayarak telefon numarası güncelleme işlemini bitirin 2.
    Alternatif olarak, müşteri hizmetleri hattını arayarak veya en yakın Yapı Kredi şubesine giderek de telefon numarası güncelleme talebinde bulunabilirsiniz 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Yapı Kredi mobil güncelleme nasıl yapılır?

    Yapı Kredi Mobil uygulamasını güncellemek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz: 1. Android cihazlar için: - Google Play Store'u açın. - Sol üst köşedeki üç çubuk simgesine (hamburger menü) tıklayın. - "Uygulamalarım ve Oyunlarım" seçeneğine tıklayın. - Yapı Kredi Mobil uygulamasını bulup, sağındaki güncelleme butonuna tıklayarak güncellemeyi başlatın. 2. iOS cihazlar için: - App Store'u açın. - Alt menüdeki "Güncellemeler" sekmesine tıklayın. - Yapı Kredi Mobil'i listede bulup, yanındaki "Güncelle" butonuna tıklayın. Otomatik güncellemeleri açmak için: - Android: Google Play Store > Ayarlar > Otomatik Uygulama Güncellemeleri bölümünden tercihlerinizi ayarlayabilirsiniz. - iOS: Ayarlar > App Store > "Uygulama Güncellemeleri" seçeneğini aktif hale getirerek otomatik güncellemeleri açabilirsiniz. Güncellemeleri yapmadan önce Wi-Fi bağlantınızın olduğundan emin olun, çünkü güncellemeler genellikle veri tüketebilir.

    Yapı Kredi Mobil'den neler yapılabilir?

    Yapı Kredi Mobil üzerinden aşağıdaki işlemler yapılabilir: 1. Bankacılık İşlemleri: Hesap işlemleri, kredi kartı işlemleri, para transferleri, ödemeler ve kredi işlemleri. 2. Finansal Hizmetler: Kredi, fon, döviz hesaplama, faiz oranları ve kur fiyatları takibi. 3. Dijital Kodlar ve Hizmetler: Milli Piyango, Microsoft, Razer Gold gibi dijital kodları satın alma; sigorta işlemleri ve bireysel emeklilik. 4. Ulaşım Kartı Yükleme: İstanbul Kart, Başkent Kart, İzmirim Kart gibi ulaşım kartlarına bakiye yükleme. 5. QR Kod ile Ödeme: QR kod ile mobil ödeme ve POS cihazında ödeme. 6. ATM ve Şube Bulma: En yakın Yapı Kredi ATM ve şubesini bulma, şubeye gitmeden randevu alma. 7. Araç Kiralama ve Seyahat: Avis ile araç kiralama, seyahat sağlık sigortası ve Setur Seyahat Hattı.

    Yapı Kredi mobilden sim kart değişikliği nasıl yapılır?

    Yapı Kredi Mobil üzerinden sim kart değişikliği yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. İnternet Şubesi'ne giriş yapın. 2. "Ayarlarım/Akıllı Şifre İşlemlerim/Akıllı SMS/Akıllı SMS no değişikliği" menüsüne gidin. 3. Mevcut numaraya gelecek olan onay şifresi ile değişikliği tamamlayın. Ayrıca, ATM'ler veya en yakın Yapı Kredi şubesi üzerinden de sim kart değişikliği yapılabilir.