Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yandex Metrica ile aşağıdaki analizler ve ayarlar yapılabilir:
- Hedef Kitle Analizi: Kullanıcıları tanıyarak, onların ilgi alanlarını ve ortak noktalarını belirlemek 12.
- Davranış Analizi: Kullanıcı davranışlarını inceleyerek, onları hedeflenen eylemlere nelerin yönlendirdiğini görmek 13.
- Kaynak Analizi: Tüm kanallarda trafik çekerek, ROMI'yi ve verimliliği değerlendirmek 1.
- Reklam Optimizasyonu: Tamamlanan satın almalar, yeni siparişler ve diğer hedef eylemler için reklam optimizasyonu yapmak 12.
- E-Ticaret Analizi: Çevrimiçi mağazalar için analiz araçları ve reklam optimizasyonu sağlamak 13.
- Otomatik Stratejiler: Kullanıcının faydalı işlem yapması ile sonuçlanan tıklamalar için otomatik stratejiler oluşturmak 2.
- Yeniden Pazarlama: Siteyle daha önce etkileşimde bulunan kullanıcılara reklam göstermek 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: