• Buradasın

    Yandex mail neden doğrulama kodu gelmiyor?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Yandex Mail'de doğrulama kodunun gelmemesinin birkaç nedeni olabilir:
    1. Tarayıcı ve bilgisayar ayarları arasındaki çakışma 1. Bu durumda, tarih ve saat ayarlarının doğru olduğundan emin olun 13.
    2. Antivirüs programının çalışması 1. Antivirüs ayarlarında HTTPS bağlantılarının denetiminin devre dışı bırakılması gerekmektedir 1.
    3. Dolandırıcıların müdahalesi 1. Kötü amaçlı kod veya MITM saldırısı ile güvenlik sertifikasının değiştirilmiş olması mümkündür 1. Bu durumda, bilgisayarda virüs taraması yapılması önerilir 1.
    4. Servis tarafında sorunlar 2. Yandex'in sunucularının aşırı yüklenmesi veya belirli bir mobil operatörle işbirliğinin desteklenmemesi gibi durumlar söz konusu olabilir 2.
    5. Hesap engelleme 5. Hesabınızın spam nedeniyle engellenmiş olması mümkündür 5. Bu durumda, Yandex Destek Ekibi'ne başvurmanız gerekmektedir 5.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Yandex mail doğrulama nasıl yapılır?

    Yandex Mail'de iki aşamalı kimlik doğrulamayı etkinleştirmek için aşağıdaki adımlar izlenir: 1. Yandex hesabına giriş yapılır ve sağ üstteki hesap menüsünden "Hesap Ayarları" seçeneğine erişilir. 2. Açılan "Hesap Ayarları" menüsünde "İki Aşamalı Kimlik Doğrulamayı Ayarla" bölümüne girilir. 3. İlk adımda cep telefonuna gelen güvenlik kodu doğrulanır. 4. İkinci adımda en az 4 haneli bir PIN kodu belirlenir. 5. Üçüncü adımda, akıllı cihaza Anahtar uygulaması yüklenir. 6. İlgili uygulamanın yüklenmesinin ardından ekranda çıkan Kare Kodu (QR) doğrulanarak bir sonraki adıma geçilir. 7. Dördüncü ve son adımda, Anahtar uygulaması yardımıyla ekranda gösterilen QR kodu okutarak işlem tamamlanır. Bundan sonraki Yandex hesabı girişlerinde, Anahtar uygulaması kullanılır.

    Yandex mail destek nasıl alınır?

    Yandex Mail desteği almak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: E-posta ile iletişim. Mobil uygulama üzerinden bildirim. Mobil tarayıcı üzerinden bildirim. Yandex Mail’in telefon destek hattı bulunmamaktadır.

    Yandex doğrulama kodu nasıl alınır?

    Yandex doğrulama kodu almak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz: 1. Güvenlik ayarlarına gidin: Yandex hesabınızda iki aşamalı kimlik doğrulamayı etkinleştirin. 2. Hesap şifrenizi girin ve Gönder butonuna tıklayın. 3. Kimlik doğrulaması için uygulamada kod oluştur seçeneğini açık konuma getirin. Ayrıca, Yandex Rehber'de kurum veya ağ bilgilerini doğrulamak için de doğrulama kodu alabilirsiniz: 1. Rehber'e giriş yapın: Arama sayfasında kurumun adını girin, bölgeyi belirtin ve Bul butonuna tıklayın. 2. Kurum bilgilerini doğrulayın: Kurum adında bulunan bağlantıya gidin ve "Bu kurum bana ait" butonuna tıklayın. 3. Kod talebi: Taleplerim sayfasında "Onaylama talepleri" sekmesine geçin, "Kod gir" butonuna tıklayın ve doğrulama kodunu belirtin.

    Yandex Mail'e giriş yapamıyorum ne yapmalıyım?

    Yandex Mail'e giriş yapamıyorsanız aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz: Kullanıcı adı ve şifre kontrolü: Giriş için yanlış kullanıcı adı veya şifre kullanıyor olabilirsiniz. Tarih ve saat ayarları: Tarih ve saat dilimlerinin doğru ayarlandığından emin olun. Güvenlik önlemleri: Güvenlik sistemimiz hesabınızı şüpheli bulmuş olabilir, telefon numarası veya doğru kişisel veriler eklendiğinden emin olun. DNS ve VPN: DNS sunucularında bir sorun olabilir, 1.1.1.1 gibi farklı bir DNS kullanmayı veya VPN kullanmayı deneyebilirsiniz. Antivirüs ve güvenlik duvarı: Antivirüs programı, güvenlik duvarı veya proxy sunucusu kullanıyorsanız bunları kapatıp sorunun devam edip etmediğini kontrol edin. Bu adımlar sorunu çözmezse Yandex'in destek sayfasına başvurabilirsiniz.

    Yandex mail açmak için telefon numarası şart mı?

    Yandex Mail açmak için telefon numarası şart değildir. Kayıt sırasında telefon numarası yazmak zorunlu olsa da, daha sonra bu numara değiştirilebilir.