Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Xiaomi'nin bu kadar büyümesinin bazı nedenleri:
- Yeni ürün serisi 3. Xiaomi, hem üst segmentte hem de uygun fiyatlı orta segmentte yeni telefonlar piyasaya sürdü 3.
- Yaratıcı pazarlama 3. Şirket, müşterilerin dikkatini çeken güçlü ve yaratıcı pazarlama kampanyaları yürüttü 3.
- Büyüyen pazarlara odaklanma 3. Xiaomi, ABD dışındaki Avrupa ve Asya gibi pazarlarda büyümeye odaklandı 3.
- Premium strateji 5. Xiaomi'nin premium akıllı telefon segmentinde dikkat çekici büyümesi, ortalama satış fiyatında artışa yol açtı 5.
- Ürün yelpazesini genişletme 5. Ev aletleri ve IoT gelirlerinde artış kaydedildi 5.
Ayrıca, 2024 yılında küresel akıllı telefon pazarında yaşanan durgunluğun ardından Xiaomi'nin yükselişi, Counterpoint Research tarafından da vurgulandı 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: