Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Xiaohongshu (ayrıca RED veya Little Red Book olarak da bilinir) Çinli bir sosyal ticaret platformudur ve şu işlevleri yerine getirir:
- Kullanıcı Tarafından Oluşturulan İçerik (UGC): Kullanıcılar, yaşam tarzı, moda, güzellik, seyahat gibi konularda kişisel hikayeler ve öneriler paylaşır 13.
- E-Ticaret Entegrasyonu: Platformda ürün keşfi, inceleme okuma ve doğrudan uygulama üzerinden satın alma işlemleri yapılabilir 13.
- Etkileyici Pazarlama: Markalar ve influencer'lar, ürünleri tanıtmak ve tüketici kararlarını etkilemek için işbirliği yapar 15.
- Küresel Keşif: Kullanıcılar, Çin'de bulunmayan ürünleri de dahil olmak üzere çeşitli uluslararası ürünleri keşfedebilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: