Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
WordPress'e kullanıcı eklemek için aşağıdaki adımları izleyin:
- WordPress yönetici panonuza giriş yapın 4. Bunun için
yourdomain.com/wp-admin/
adresine gidin ve yönetici kullanıcı adınız ile şifrenizle oturum açın 4. - Kullanıcılar bölümüne gidin 4. Bunun için sol taraftaki menüden "Kullanıcılar"a tıklayın ve açılan menüden "Yeni Ekle"ye tıklayın 4.
- Yeni kullanıcı bilgilerini doldurun 4. Formda aşağıdaki bilgileri girin:
- Kullanıcı adı 4. Yeni kullanıcı için benzersiz bir kullanıcı adı girin 4.
- E-posta 4. Yeni kullanıcı için geçerli bir e-posta adresi girin 4.
- İlk ad (isteğe bağlı) 4. Kullanıcının ilk adını girin 4.
- Soyadı (isteğe bağlı) 4. Kullanıcının soyadını girin 4.
- Web sitesi (isteğe bağlı) 4. Kullanıcının bir web sitesi varsa, buraya girebilirsiniz 4.
- Parola 4. WordPress yeni kullanıcı için otomatik olarak güçlü bir parola oluşturur 4. Bunu olduğu gibi bırakabilir veya özelleştirmek için "Parolayı Göster"e tıklayabilirsiniz 4.
- Bir kullanıcı rolü atayın 4. Açılır menüden uygun kullanıcı rolünü seçin 4.
- Yeni kullanıcıyı ekleyin 4. Tüm ayrıntıları doldurup doğru rolü attıktan sonra, formun altındaki "Yeni Kullanıcı Ekle" düğmesine tıklayın 4.
- Yeni kullanıcıyı bilgilendirin 4. "Kullanıcı Bildirimi Gönder" seçeneğini işaretlediyseniz, WordPress yeni kullanıcıya giriş bilgilerini otomatik olarak e-posta ile gönderecektir 4.
WordPress'te kullanıcı rolleri hakkında daha fazla bilgi için aşağıdaki kaynaklara bakabilirsiniz:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: