Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Word'de sabit satır yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Bir tablo oluşturun veya mevcut bir tabloyu seçin 1.
- “Tablo Araçları” sekmesine gidin ve “Dizayn” sekmesini seçin 1.
- “Tablo Boyutu” bölümünde, “Sabit Satırlar” seçeneğini belirleyin 1.
- Sabitlemek istediğiniz satır sayısını belirleyin 1.
- Sabitlenmiş satırları belirledikten sonra, tablonuzu kaydırın ve değişiklikleri gözlemleyin 1.
Alternatif olarak, aşağıdaki klavye kısayolu da kullanılabilir:
Bu kısayol, her şey önce Ctrl + A ile seçilirse tüm belge için de çalışır 5.
Word'de sabit satır ve sütunlarla ilgili daha fazla bilgi için excelturkiye.com sitesindeki "Word'de Sabitlenmiş Satır ve Sütun Oluşturma" başlıklı makale incelenebilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: