Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Microsoft Word'de ek açıklama yapmak için şu adımlar izlenebilir:
- Açıklama yapılacak metin seçilir veya metnin sonuna tıklanır 14.
- "Gözden Geçir" sekmesinde "Yeni Açıklama" butonuna tıklanır 145.
- Açıklama yazılır 145.
Word, açıklamayı belgenin kenar boşluğunda bir balon içinde gösterir 1.
Ek açıklama ekleme yöntemleri:
- Sağ tuş ile ekleme: Açıklama yapılacak kelime veya cümle belirlendikten sonra farenin sağ tuşuna tıklanarak "Yeni Açıklama" seçeneğine ulaşılabilir 4.
Açıklama silme:
- Gözden Geçir sekmesinin Açıklamalar bölümünde "Sonraki" butonuna tıklanarak açıklama seçilir 1.
- "Sil" butonuna tıklanır 14.
Bir kerede tüm açıklamaları silmek için "Sil"in yanındaki oka tıklanarak "Belgedeki Tüm Açıklamaları Sil" seçeneği kullanılabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: