Buradasın
Word temel kavramlar nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Microsoft Word'ün temel kavramlarından bazıları şunlardır:
- Belge (doküman) 13. Metin, resim, tablo ve diğer elementlerin eklenip düzenlenebildiği dosya 13.
- Şablon 13. Belirli bir doküman türü için gereken format ve düzenlemelerin hızlı bir şekilde uygulanmasına yardımcı olan, önceden hazırlanmış dosyalar 13.
- Metin 2. Karakterlerin bir araya gelmesiyle oluşan ve iki boşluk karakteri arasında kalan her şey 2.
- Kelime 2. İki boşluk karakteri arasında kalan karakterlerin tamamı 2.
- Cümle 2. İki noktalama işareti arasında yazılan kelimeler grubu 2.
- Satır 2. Yan yana dizilmiş kelime dizinlerinin her biri 2.
- Paragraf 2. Cümleler veya kelimelerin oluşturduğu topluluk 2.
- Ekleme noktası 5. Metin yazma işlemi sırasında kullanıcının nerede olduğunu ve nereden devam edeceğini gösteren gösterge 5.
- Metin yazma 5. Yeni bir belge açıldığında hemen başlanabilen işlem 5.
- Metin seçme 5. Belge içerisinde yer alan metin, grafik ve tablolar üzerinde işlem yapabilmek için öncelikle bunların seçilmesi işlemi 5.
Ayrıca, gözden geçirme ve yorum ekleme, yazdırma ve paylaşma gibi kavramlar da Word'ün temel özellikleri arasında yer alır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: