Buradasın
Word temel kavramlar nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Microsoft Word'ün temel kavramları şunlardır:
- Belge Başlığı: Belgenin isminin yazıldığı alan 34.
- Pencere Düğmeleri: Word'ü kapatmak, simge durumuna almak ve tam ekran yapmak için kullanılan komutlar 34.
- Menü Şeridi: Seçilen menünün yer aldığı şerit, o an kullanılan nesneye göre değişir 3.
- Cetveller: Sayfadaki yazım alanını ve kenar boşluklarını ayarlamak için kullanılan dikey ve yatay cetveller 34.
- Dikey Kaydırma Çubuğu: Sayfadaki görünen alanı değiştirmek için kullanılır 34.
- Durum Çubuğu: Belge ile ilgili bilgiler veren çubuk, kaç sayfa ve kaç sözcük olduğunu gösterir 34.
- Yazım Dili: Belgenin geçerli olan yazım dilini gösterir 3.
- Hızlı Erişim Araç Çubuğu: Sık kullanılan Word komutlarının yer aldığı araç çubuğu 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: