Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Word tablosunu Excel'e aktarmak için aşağıdaki adımları izleyin:
- Word belgesini açın ve Excel'e aktarmak istediğiniz tabloyu içeren satır ve sütunları seçin 12.
- Kopyalama işlemi için Ctrl + C tuşlarına basın (veya Mac'te Cmd + C tuşlarına basın) 23.
- Excel'i açın ve tabloyu yapıştırmak istediğiniz hücreyi seçin veya yeni bir tablo oluşturmak için çalışma sayfasında herhangi bir yeri tıklayın 23.
- Yapıştırma işlemi için Ctrl + V tuşlarına basın veya sağ tıklayıp "Yapıştır" seçeneğini seçin 23.
Excel, sütun genişliklerini ve biçimlendirmeyi otomatik olarak Word tablosuyla eşleşecek şekilde ayarlayacaktır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: