Word dosyalarında sayfa düzeni nasıl birleştirilir?
Microsoft Word dosyalarında sayfa düzenini birleştirmek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Yeni bir Word belgesi oluşturun veya birleştirmek istediğiniz ilk belgeyi kullanın. 2. Ekle sekmesine geçin ve sağ taraftaki Nesne ikonuna tıklayarak açılan menüden "Dosyadan metin" seçeneğini seçin. 3. "Dosya türleri" kutucuğunu "Tüm dosyalar (.)" şeklinde ayarlayın, böylece farklı uzantılardaki dosyaları da birleştirebilirsiniz. 4. İmleci yazıların bitim yerinde veya bir sonraki satırda konumlandırın. 5. "Ekle" butonuna bastığınızda, ilk sayfadaki yazılardan itibaren seçtiğiniz belgelerdeki yazılar birleştirilecektir. Bu yöntem, sadece iki Word dosyası arasında değil, diğer dosya türlerinden de yeni bir Word dosyası oluştururken kullanılabilir.
Word dosyalarında sayfa düzeni nasıl birleştirilir?