Word'de kısaltmaları düzenlemek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Kısaltma Ekleme: Belgede bir kısaltma kullanıldığında, tam formu yazıp ardından parantez içinde kısaltmayı belirtmek gerekir 1. Daha sonra, "Referans" sekmesine gidip "Girişi İşaretle" düğmesine tıklayarak bu kısaltmayı bir giriş olarak işaretleyin 1.
- Kısaltma Dizini Oluşturma: Belgenin sonuna gidip "Referans" sekmesinden "Dizin Ekle" düğmesine tıklayarak dizini ekleyin 1.
- Kısaltmaları Güncelleme: Dizine yeni öğeler eklemek veya mevcut olanları güncellemek için dizine sağ tıklayıp "Güncelle" seçeneğini seçin ya da "Referans" sekmesine gidip oradaki "Güncelleme" düğmesine tıklayın 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: