Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Microsoft Word'de kenar tablosu eklemek için aşağıdaki adımları izleyin:
- Boş veya mevcut bir Word belgesini açın ve şerit çubuğundaki "Ekle" sekmesine tıklayın 1.
- Açılan menüden "Tablo" düğmesine basın 1.
- Izgaradan istediğiniz boyutu seçin veya "Tablo Ekle" açılır kutusundan satır ve sütun sayısını belirleyerek tabloyu ekleyin 13.
- Alternatif olarak, bir Microsoft Excel elektronik tablosundaki hücreleri kopyalayıp yapıştırarak da bir tablo oluşturabilirsiniz 1.
Tablonun kenarlıklarını biçimlendirmek için:
- Tabloyu seçin ve şerit çubuğundaki "Tablo Araçları" bölümünün altındaki "Tasarım" sekmesine tıklayın 13.
- "Tablo Stilleri" bölümünden istediğiniz kenarlık stilini uygulayın 13.
- Daha fazla özelleştirme için **"Tablo Özellikleri"**ne girip, çeşitli sekmeli menülerde kenarlık ve gölgelendirme ayarlarını yapın 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: