Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Microsoft Word'de index yazmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Girişlerin İşaretlenmesi: Indexe eklenecek kelimeleri veya cümleleri seçin ve "Başvurular" sekmesinde "İşaretle" simgesine tıklayın 12. "Mark Index Entry" diyalog kutusunda gerekli seçenekleri girin ve "İşaretle" butonuna tıklayın 13.
- Indexin Oluşturulması: Indexin ekleneceği yeri belirleyin ve "Başvurular" sekmesinde "Index" simgesine tıklayarak "Insert Index" seçeneğini seçin 13. Index diyalog kutusunda format ayarlarını yapın ve "Tamam" butonuna tıklayın 13.
- Indexin Güncellenmesi: Daha fazla giriş eklendikten sonra indexi güncellemek için, indexe tıklayın ve "Başvurular" sekmesinde "Update Index" seçeneğini kullanın 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: