Buradasın
Word'de en çok kullanılan menüler nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Microsoft Word'de en çok kullanılan menüler arasında şunlar bulunur:
- Dosya (File) 4. Yeni belge oluşturma, mevcut belgeyi açma, kaydetme ve yazdırma gibi işlemleri içerir 4.
- Düzen (Layout) 1. Sayfa kenar boşlukları, yönlendirme, girintiler ve aralıklarla çalışmayı sağlar 1.
- Başvurular (References) 1. İçindekiler tablosu, dipnotlar veya alıntılar tablosu ekleme seçeneklerini sunar 1.
- Postalar (Mailings) 1. Adres mektup birleştirme ve zarflar/etiketlerle çalışma işlemlerini yönetir 1.
- Gözden Geçir (Review) 1. Yazım denetimi yapma, açıklamalar ekleme ve değişiklikleri izleme ve gözden geçirme seçeneklerini içerir 1.
- Görünüm (View) 1. Belgenin görünümünü veya modunu seçme, yakınlaştırma ve birden fazla belge penceresini yönetme imkanı sunar 1.
Ayrıca, Standart ve Biçimlendirme araç çubukları da sıkça kullanılan düğmeleri içerir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: