Microsoft Word'de resim eklemek için aşağıdaki adımları izleyin: 1. Belgeyi açın ve resmin görünmesini istediğiniz yere ekleme imlecini yerleştirin. 2. "Resim Ekle" iletişim penceresini açın. Bunun için: - Word 2003'te, "Ekle" menüsünden "Resim" düğmesine tıklayın ve ardından "Resim" alt menüsünden "Dosyadan" seçeneğini seçin. - Word 2007 ve 2010'da, "Ekle" menü şeridindeki "Çizimler" grubundan "Resim"i seçin. 3. Resme göz atın ve eklemek istediğiniz dosyayı seçin. 4. Ekle düğmesine tıklayın. Alternatif olarak, "Ekle" sekmesi üzerinden de resim ekleyebilirsiniz. Bunun için: 1. "Ekle" sekmesi gelene kadar Control+Option+Sağ veya Sol ok tuşlarına basın ve ardından Control+Option+Boşluk Çubuğu tuşlarına basın. 2. "Resimler, menü düğmesi" gelene kadar Sekme tuşuna basın ve ardından Control+Option+Ara Çubuğu tuşlarına basın. 3. "Dosyadan resim" gelene kadar Control+Option+Sağ ok tuşlarına basın ve ardından Control+Option+Boşluk Çubuğu tuşlarına basın. Daha detaylı bilgi ve farklı sürümler için destek dokümanlarına başvurulabilir.