Buradasın
Word çeviri özelliği nasıl aktif edilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Microsoft Word'de çeviri özelliğini etkinleştirmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Belgeyi açın 2. Microsoft Word'de bir belge oluşturun veya mevcut bir belgeyi açın 2.
- Metni vurgulayın 2. Çevirmek istediğiniz metni vurgulayın veya belgenin tamamını seçmek için Ctrl + A tuşlarına basın 2.
- Gözden Geçir sekmesini tıklayın 2. Belgenin üst kısmındaki Gözden Geçir sekmesine tıklayın 2.
- Çevir'e tıklayın 2. Gözden Geçir sekmesinde bulunan Çevir butonuna tıklayın 2.
- Çeviri seçeneğini seçin 2. Açılan menüden Belgeyi Çevir, Seçili Metni Çevir veya Metin çeviri aracı seçeneklerinden birini seçin 2.
Çeviri işlemi için internet bağlantısı gereklidir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: