Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
WooCommerce varyasyonlu ürün, kullanıcının ürün satın alırken renk, beden, boy gibi çeşitli seçenekler arasından seçim yapmasını gerektiren üründür 12.
Bu tür ürünler, iki ana özellik olan nitelikler (attributes) ve varyasyonlar kullanılarak oluşturulur 23:
- Nitelikler, ürünün desektörleri olup, müşterilere boyut, renk, malzeme ve benzeri hakkında bilgi verir 23.
- Varyasyonlar, müşterinin gerçekten seçebileceği seçeneklerdir 23. Örneğin, bir müşterinin "mavi" veya "kırmızı" bir kazak arasından seçim yapabilmesi bir varyasyondur 2.
Varyasyonlu ürünler, stok ve fiyat yönetimini kolaylaştırır ve her bir varyasyona farklı bir fiyat veya stok belirlenmesine olanak tanır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: