Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
WooCommerce'da ürün görsellerinin nasıl olması gerektiğine dair bazı öneriler:
- Aspect oranı: Ürün görselleri 1:1 (genişlik ve yükseklik eşit) oranında olmalıdır 5. Farklı oranlardaki görseller, düzen, içerik yönetim sistemi ve diğer faktörlere bağlı olarak kırpılabilir, esnetilebilir veya çarpık görünebilir 5.
- Çözünürlük: Ürün görselleri için tercih edilen çözünürlük 800×800 pikseldir 5.
- Kalite: Görsellerin bulanık olmaması için yeterince yüksek çözünürlükte olması gerekir 5.
- Arka plan: Tüm stok görselleri aynı arka planda çekilmelidir; beyaz bir arka plan, detayların öne çıkmasını sağlar 5.
- Aydınlatma: Mümkünse doğal ışık kullanılmalıdır; parlama ve yansıtıcı yüzeylerden kaçınılmalıdır 5.
- Açılar: Ürünün önemli özelliklerini vurgulamak için birden fazla açıdan fotoğraf çekilmelidir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: