Buradasın
Windows disk yönetimi birimi küçült ne demek?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Windows Disk Yönetimi'nde birimi küçültmek, mevcut bir disk biriminden alan ayırarak yeni bir disk alanı oluşturmak anlamına gelir 13.
Bu işlem için aşağıdaki adımlar izlenir:
- Windows arama kutusuna "Bilgisayar Yönetimi" yazılır ve "Yönetici olarak çalıştır" seçeneği seçilir 13.
- Bilgisayar Yönetimi ekranında "Disk Yönetimi" seçilir 13.
- Disk Yönetiminde, birimi küçültmek istenen mevcut disk birimine sağ tıklayıp "Birimi Küçült" seçeneği seçilir 13.
- Küçültme işleminde mevcut birimden ayrılabilecek maksimum alan otomatik olarak hesaplanır 1. Dilerseniz ayırmak istediğiniz alanı elle girebilirsiniz 1.
- Alanı belirledikten sonra "Küçült" butonuna tıklanır 13.
Bu işlem, mevcut disk bölümünüzde veri varsa verileri yok edebilir; bu nedenle işlem öncesi verilerinizi yedeklemeniz önerilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: