Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Windows 7'de Spacedesk'in bilgisayarı görmemesi durumunda aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Ağ Bağlantısı Kontrolü: Bilgisayar ve Spacedesk'in çalıştığı cihazın aynı Wi-Fi ağına bağlı olduğundan emin olun 14.
- Sürücü ve Yazılım Güncellemeleri: Grafik kartı sürücülerinin ve Spacedesk uygulamasının güncel olduğundan emin olun 12.
- Güvenlik Duvarı ve Antivirüs Ayarları: Güvenlik duvarı veya antivirüs yazılımlarının Spacedesk'e engel olup olmadığını kontrol edin ve gerekirse bunları geçici olarak devre dışı bırakın 1.
- Yeniden Başlatma: Hem bilgisayarı hem de mobil cihazı yeniden başlatmayı deneyin 2.
- Destek Başvurusu: Sorun devam ederse, Spacedesk destek ekibine başvurun 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: