• Buradasın

    WebOS TV Netflix sorunu nasıl çözülür?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    WebOS TV'de Netflix sorununu çözmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
    • Uygulamanın güncel olup olmadığını kontrol etmek 4. Netflix, televizyonun uygulama mağazasından güncellenebilir 4.
    • Yazılım hatalarını gidermek 4. Yazılım hataları, uygulamayı yeniden başlatarak, yeniden yükleyerek ya da akıllı televizyonu sıfırlayarak giderilebilir 4.
    • Modemi yeniden başlatmak 45.
    • Varsayılan bağlantı ayarlarını geri yüklemek 4.
    • WiFi parazitini azaltmak 4.
    • VPN'i kapatmak 5.
    • Netflix'in sunucu durumunu kontrol etmek 5.
    • TV'yi fabrika ayarlarına sıfırlamak 25.
    Bu adımlar sorunu çözmezse, destek ekibiyle veya Netflix müşteri hizmetleriyle iletişime geçilmesi önerilir 4.
    Ayrıca, Netflix uygulamasının tümü LG’nin webOS’unu çalıştıran (WebOS 3.0 veya daha yeni sürümler) 2016 veya sonraki modellerin çoğu LG akıllı TV modeliyle uyumlu olduğu unutulmamalıdır 5.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Webos TV'de film neden açılmıyor?

    WebOS TV'de filmin açılmama sorunu birkaç nedenden kaynaklanabilir: 1. İnternet Bağlantısı: TV'nin internete bağlı olduğundan emin olun. 2. Uygulama Güncellemesi: Netflix veya diğer uygulamaların güncel olup olmadığını kontrol edin. 3. TV Yazılım Güncellemesi: TV'nin yazılımının güncel olması gerekir. 4. Konum Ayarları: TV'nin konum ayarlarının doğru olduğundan emin olun. 5. VPN Kullanımı: VPN kullanıyorsanız, Netflix'in VPN kullanımını engellediğini unutmayın. VPN'i kapatıp tekrar deneyin. Bu adımlar sorunu çözmezse, TV'yi fabrika ayarlarına sıfırlamayı deneyebilirsiniz.