Buradasın
WebOS TV Netflix sorunu nasıl çözülür?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
WebOS TV'de Netflix sorununu çözmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Farklı bir ağa bağlanma: Mobil hotspot kullanarak TV'yi telefona bağlayıp Netflix'i açmayı deneyin 1.
- Ağ bağlantısını yenileme: Router'ı kapatıp birkaç saniye bekledikten sonra tekrar açarak cihazları yeniden başlatın 14.
- Netflix uygulamasını güncelleme: LG Content Store'dan Netflix uygulamasını güncelleyin 12.
- İçeriği telefondan yansıtma: Netflix uygulamasını hem TV'de hem de mobil cihazda açıp aynı hesapla giriş yaparak içeriği telefondan TV'ye yansıtın 12.
- LG müşteri desteği ile iletişime geçme: Sorunun nedenini belirlemek için LG'nin müşteri destek hattına başvurun 1.
Ayrıca, Netflix'in kendi yardım merkezinde de televizyon veya medya oynatıcısındaki sorunlar için çözümler sunulmaktadır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: