Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
WebOS TV'de Netflix sorununu çözmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Uygulamanın güncel olup olmadığını kontrol etmek 4. Netflix, televizyonun uygulama mağazasından güncellenebilir 4.
- Yazılım hatalarını gidermek 4. Yazılım hataları, uygulamayı yeniden başlatarak, yeniden yükleyerek ya da akıllı televizyonu sıfırlayarak giderilebilir 4.
- Modemi yeniden başlatmak 45.
- Varsayılan bağlantı ayarlarını geri yüklemek 4.
- WiFi parazitini azaltmak 4.
- VPN'i kapatmak 5.
- Netflix'in sunucu durumunu kontrol etmek 5.
- TV'yi fabrika ayarlarına sıfırlamak 25.
Bu adımlar sorunu çözmezse, destek ekibiyle veya Netflix müşteri hizmetleriyle iletişime geçilmesi önerilir 4.
Ayrıca, Netflix uygulamasının tümü LG’nin webOS’unu çalıştıran (WebOS 3.0 veya daha yeni sürümler) 2016 veya sonraki modellerin çoğu LG akıllı TV modeliyle uyumlu olduğu unutulmamalıdır 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: