Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Vodafone TechBot, bilgi bankası tabanlı bir sohbet robotu olarak çalışır ve destek ekiplerinin güncel bilgilere tek bir platformdan erişmesini sağlar 15.
TechBot'un çalışma şekli:
- Bilgi yükleme: Son 1,5 yılda binin üzerinde doküman ve senaryo TechBot'a yüklenmiştir 12.
- Hızlı erişim: Destek ekipleri, servislerle ilgili soruların en güncel yanıtlarına saniyeler içerisinde ulaşabilir 12.
- Sorun çözümü: Gelen sorunlara çok daha hızlı yanıt verilebilir ve çözümleme hızı yüzde 30 artırılabilir 125.
- Güncelleme takibi: Bilgi dokümanlarında bir değişiklik olduğunda, ekipler en güncel belgelere ulaşabilir 2.
- Hata analizi: Sistem, hata kodlarını yapay zeka ile analiz edebilir 5.
- 10 saniye içinde yanıt: TechBot, arızalara 10 saniye içinde yanıt vererek hızlı müdahale imkanı sunar 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: