Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
VK'da çeviri olmamasının birkaç nedeni olabilir:
- Bölgesel farklılıklar ve lisanslama: İçeriklerin lisanslanması sırasında bazı bölgelerde Türkçe altyazı seçeneği dahil edilmemiş olabilir 5.
- Kullanıcı ayarları: Kişisel hesap ayarlarındaki dil seçeneklerinin yanlışlıkla değiştirilmesi, çevirilerin görünmemesine neden olabilir 5.
- Desteklenmeyen diller: Seçilen dil, uygulamanın desteklediği diller arasında yer almayabilir 3.
VK'da çeviri sorunlarını çözmek için uygulamanın güncel sürümünü kullanmak, dil paketini tekrar indirip yüklemek veya VK destek ekibiyle iletişime geçmek faydalı olabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: